printlogo

فورد تایید کرده است که تا سال 2020 چهار شاسی بلند جدید را در سراسر دنیا معرفی خواهد کرد.
کد خبر : 10165
تاریخ انتشار : 25 بهمن 1394 15:04:00

فورد تایید کرده است که تا سال 2020 چهار شاسی بلند جدید را در سراسر دنیا معرفی خواهد کرد.

این خودروساز با تصور این که تقاضا در این بخش بهخانواده های سالمند و میانسال اختصاص دارد، روی ادامه رشد بخش کراس اوورها و شاسی بلندها حساب کرده است.

Mark LaNeve، معاون فروش، بازاریابی و خدمات در فورد موتور گفت: "این امر یک مشکل جمعیتی دو برابر است و تمام این ها یک چیز را نشان می دهد که آن شاسی بلندهای بیش تر برای آینده نزدیک است."

هیچ اطلاعاتی در مورد آن که این محصولات جدید چه هستند منتشر نشده است البته این خبر می تواند گواهی بر شایعه عرضه مجدد نام Bronco در ایالات متحده باشد. فورد توافق کرده وانت پیکاپ متوسط رنجر و شاسی بلند متوسطی را بر اساس این خودرو در ایالات متحده بسازد که شایعه شده همان Bronco احیا شده خواهد بود.

کاهش قیمت سوخت نیز مردم را به خرید کراس اوورها و شاسی بلندها ترغیب کرده است البته فورد اعلام کرده حتی با افزایش مجدد قیمت سوخت نیز بازار شاسی بلندها و کراس اوورها رکود نخواهد داشت چرا که این خودروها اکنون به اندازه سدانی متوسط با موتور V6 بهره وری دارند.

هم چنین شایعه شده است که فورد در حال آماده سازی کراس اوور ساب کامپکت اکواسپرت برای فروش در ایالات متحده است تا با مزدا CX-3 و هوندا HR-V رقابت کند. در این صورت، این کراس اوور کوچک در آمریکای شمالی نامی جدید خواهد داشت.