printlogo

رنج روور SVAutobiography که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی بین المللی نیویورک 2015 به نمایش درآمد در Auto Expo امسال نیز برای مشتریان هند معرفی شد.
کد خبر : 10127
تاریخ انتشار : 24 بهمن 1394 13:34:00

رنج روور SVAutobiography که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی بین المللی نیویورک 2015 به نمایش درآمد در Auto Expo امسال نیز برای مشتریان هند معرفی شد.

نسخه ممتاز لند روور رنج روور توسط بخش فعالیت های خودرویی مخصوص جگوار لند روور (SVO) طراحی و مهندسی شده است.

برای اولین بار در این مدل است که یک رنج روور به رنگ بدنه دوگانه مجهز شده است. رنگ مشکی Santorini در قسمت بالایی بدنه این خودرو می تواند با 9 رنگ ترکیب برای قسمت زیرین بدنه ترکیب شود. یک محافظ رادیاتور منحصر به فرد با روکش متمایز Graphite Atlas و کروم پولیش شده به همراه نشان مخصوص SVAutobiography روی در صندوق عقب این خودرو تعبیه شده است.

در داخل این خودرو دکمه دنده به همراه دکمه استارت استاپ، کنترل های دوار و پدال های پا از آلومینیوم کنگره دار ساخته شده اند. مواد متفاوتی برای جا لیوانی ها و روکش سوکت های این خودرو تعبیه شده است. هم چنین تنظیم کننده های جدی دسته های صندلی با دسته های پرمیوم و عملکرد آسان تر در این خودرو وجود دارد.

SVAutobiography در دو نسخه استاندارد و کشیده در سراسر دنیا عرضه می شود اما در هند تنها نسخه دارای فاصله بیش تر بین دو محور از این خودرو ارائه می شود. گزینه های موتور این خودرو شامل 4.4 لیتری LR-SDV8 توربوشارژ V8 با قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 740 نیوتون متر و 5.0 لیتری LR-V8  سوپرشارژ V8 بنزینی با قدرت 543 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتون متر است. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می شوند.