printlogo

تویوتا کرلوسکار موتور در Auto Expo سال 2016 فیس لیفت تویوتا لند کروزر را به نمایش درآورد.
کد خبر : 10081
تاریخ انتشار : 20 بهمن 1394 13:53:00

تویوتا کرلوسکار موتور در Auto Expo سال 2016 فیس لیفت تویوتا لند کروزر را به نمایش درآورد.

نسل کنونی و هشتم تویوتا لند کروزر در سپتامبر سال 2007 معرفی شده است. این خودروساز شاسی بلند خود را که با طرح "سلطان FWDها" ساخته شده با فیس لیفتی عمده در سال گذشته به روز کرده است.

بدنه تویوتا لند کروزر 200 مدل 2016 دارای چراغ های جلوی LED جدید، جلوپنجره سه بخشی نوین با روکش متالیک که به صورت افقی به سمت چراغ های جلو کشیده شده، محافظ رادیاتور زیرین جدید، چراغ های مه شکن تازه و قاب چراغ های مه شکن، کاپوت بازطراحی شده و چراغ های عقب جدید با روکش قاب پلاک عقب کشیده شده به سمت کناره ها است. دو رنگ بدنه جدید قهوه ای مسی و آبی تیره میکا نیز برای این خودرو عرضه می شود.

فیس لیفت تویوتا لند کروزر با مجموعه ای از ویژگی های رفاهی جدید از جمله فرمان گرم شونده، سیستم ورودی با روشنایی LED، دوربین های پیشرفته Multi Terrain Monitor و سیستم نمایش فشار تایر عرضه می شود. دو رنگ تودوزی جدید قهوه ای و کتانی نیز برای این خودرو ارائه می شوند.

لندکروزر 200 در هند با ساختار هفت سرنشین عرضه می شود در حالی که در بازارهای بین المللی با ساختار 5 و 8 سرنشین موجود است. زیر کاپوت این خودرو موتور 4.5 لیتری 1VD-FTV دیزلی با قدرت 262 اسب بخار و گشتاور 650 نیوتون متر تعبیه شده است. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.